Як угробити нічний клуб


Нічне життя на стільки привабливе, що рано чи пізно кожна людина в нього занурюється. Можливо раз чи два, але в нічному клубі бували все. А чи замислювалися ви про те, як відкриваються, розвиваються і закриваються нічні клуби? Що потрібно зробити для того, щоб заклад процвітав роками, і що категорично не можна робити через ризик втратити клієнтів? Саме про втрату клієнтів і піде мова в цій статті.

Останнім поштовхом до написання про способи «вбити» нічний клуб стала розмова з одним моїм товаришем, арт-директором нічного клубу в Західній Україні. Як виявилося, триповерхова махина з багаторічною клубної історією сьогодні насилу набирає 50-100 чоловік в суботу. Сумно …

Отже, для того, щоб «угробити» ваш нічний клуб і втратити частину клієнтів або закритися взагалі, треба слідувати нехитрим правилам:
Музика

  • Візьміть на роботу діджеїв-резидентів подешевше: платити професіоналам немає сенсу, адже поставити популярні треки, викачані з Інтернету, може кожен. Ще краще запишіть декілька сетів і просто самі ставте їх на дискотеці.
  • Не проводьте вечірки і не запрошуйте діджеїв чи артистів: а навіщо, адже люди і так ходять.
  • Більш того, не варто запрошувати «топових» діджеїв, адже резиденти теж грають непогано, а публіку свою знають краще. Так навіщо переплачувати?
  • Завжди говоріть діджеям, що грати: адже ви зарплату їм платите, значить і музику замовляєте. Головне, щоб треки друзям і «криші» подобалися. Інші клієнти захочуть – нехай танцюють під цю музику. Не захочуть – скатертиною дорога.
  • Не рекомендовано уникати шансону в дискотечній програмі. Його люблять багато людей, особливо грошові клієнти і ваші «віп гості».

    Персонал

    • Регулярно міняйте офіціантів і барменів: початківцям і новеньким можна на стажуванні менше платити, та й обманювати на барі не навчаться.
    • Не беріть дорогу охорону: все одно відвідувачі будуть битися і буянити, а з охоронців толку мало. Візьміть краще одного касира на квитки і все. Клієнти самі свої проблеми на вулиці вирішать. А захист персоналу – справа рук персоналу.
    • Скажіть охоронцям, щоб за будь-яких «непоняток» з клієнтам відразу виводили на вулицю і били в «ріпу». Нехай клієнти звикають до порядку. Нема чого сперечатися з охороною.
    • Не варто платити прибиральниці за щоденну роботу. Нехай прибирає раз на тиждень. Все одно клієнти будуть, а бруд наносять за півгодини. Навіщо переплачувати за часте прибирання?
    • Довіряйте касиру на вході: не варто вводити квитки або браслети. Нехай ставлять печатки на руку. На купівлі браслетів можна нормально заощадити.
    • Не беріть на роботу адміністратора. Це постійні витрати незрозуміло на що. Прийняти товар можуть бармени, а проблеми клієнтів в нічному клубі – це проблеми самих клієнтів, а не ваші. Самі розберуться.
    • Частіше штрафуйте персонал за все, що тільки можна. Так вони і працювати краще будуть, і у вас коштів зекономлених буде більше. Крім того, персонал буде вас боятися і намагатися зробити все, якомога краще. Одним пострілом двох зайців вбиваєте.
    • Довіряйте барменам і не витрачайте дорогоцінний час на позапланові перевірки на барі і звірення залишків. Захочуть обдурити – обдурять і не дізнаєтеся. Не витрачайте час.

      Інтер’єр

      • Не рекомендовано регулярно робити ремонт або оновлювати дизайн. Люди люблять те, до чого звикли, а не постійні зміни і поліпшення. Максимум: пофарбуйте підлогу і побіліть стіни перед Великоднем. Цього достатньо.
      • Не виділяйте багато місця під гардероб. Клієнти на своїх стільчиках можуть повісити куртки. А на зекономленій площі можна поставити автомат «боксерську грушу» або більярд. Це принесе більше прибутку.
      • Не купуйте дорогий «звук» і «світло». Який сенс вкладати гроші в те, що і так видно, і чути? Якість не впливає на гаманець клієнта.
      • Не вкладайте гроші в облагороджування парковки біля нічного клубу. Таксистам і так все одно, звідки клієнтів забирати. У свою чергу клієнтам машини краще вдома залишати, ніж приїжджати на них на дискотеку.
      • Навіть не думайте ставити в нічному клубі ТБ або проектор, ну і тим більш wifi. Це зайві витрати на електроенергію. Телевізор клієнти і вдома подивляться, а в Інтернет нехай з телефону заходять.
      • Не торгуйте дорогою і якісною продукцією на барі. У нас народ бідний і п’є тільки пиво, соки і дешеву горілку. Так що не слід заморожувати кошти в «елітках» та дорогій продукції.
      • Не робіть різноманітним меню кухні. Максимум бутерброди і нарізка з фруктів, ну і може шоколадки-сухарики-чіпси. Люди адже потанцювати в нічний клуб приходять, а не поїсти.
      • Забудьте про чистоту в туалетах. У нас люди – бики. Всі б’ють і ламають, навіть туалетний папір рулонами в унітаз кидають. Так що не заморочутесь з цього приводу.

        Загальна політика

        • Не вводьте дрес-код: нехай люди ходять в тому, що їм зручно і приємно носити.
        • Дозвольте всім своїм знайомим безкоштовно приходити в клуб і приводити з собою дівчат, друзів, родичів. Так ви приверне побільше людей, а їх безкоштовний вхід на барі відіб’єте. Чим більше «безкоштовників», тим краще. Скажіть на вході, щоб у вашу відсутність їх теж пускали.
        • Без попередження піднімайте ціну на вхід на свята або з інших випадками: не біда, що на сайті або в афіші ціна нижче: людей і так буде валом, чому б не скосити грошенят побільше?
        • Частіше беріть замовлення на проведення весіль і різних заходів замість дискотек. Так ви більше заробите.

          Реклама

          • Не варто друкувати афіші на дорогому папері великого формату. Найкраще лазерний чорно-білий друк на аркуші А4. І повісити пару штук в місті на зупинках і одну біля входу. Люди побачить і самі всім друзям розкажуть.
          • Дизайнер афіш – це гроші на вітер. Попросіть діджеїв, нехай на картинку з Інтернету текст у ворді накладуть. Цього достатньо для інформування потенційних клієнтів.
          • Не створюйте і не наповнюйте сайт нічного клубу. Навіщо платити і зайві клопоти на шию брати? Люди і так в соціальних мережах все дізнаються.
          • Не слід виділяти гроші на благодійність. Це не ваша сфера і не ваша цільова аудиторія. Нехай інші розщедрюються, а громадська думка вам не важлива.

            Якщо ви чітко дотримувалися правил вище, але в ваш нічний клуб все ще ходять люди, тоді спробуйте закрити вхід на півроку. Думаю цього терміну вистачить, щоб остаточно його «угробити».
            P.S. Я бажаю вам зробити правильні висновки, адже ці моменти я не просто видумав, а вивів на основі реальних історій розвитку декількох нічних клубів. Буду радий прочитати ще пару-трійку правил в коментарях від вас: я ж точно щось упустив …